עורך דין ייצוג מעסיקים

כשם שעורכי דין לדיני עבודה מייצגים עובדים, כך קיים הצורך בעורך דין שמייצג מעסיקים. ישנם חוקים אשר מגנים על המעסיקים. ישנם מקרים  אשר בהם יש להסתייע עם עורך דין ייצוג מעסיקים. למשל, אם חלה טעות בתום לב מצד המעסיק כמו טעות בחיוב שעות העבודה, הלנת שכר או למשל שעות נוספות שלא חושבו בשכרו של העובד. במקרה זה, יש להתייעץ עם עו"ד לדיני עבודה המתמחה בייצוג מעסיקים, על מנת שהמעסיק לא ישלם יותר ממה שהוא חייב לעובד על פי חוק. גם כאשר ישנם סכסוכים במקום העבודה, יש מקום לקבל ייעוץ משפטי מעו"ד דיני עבודה, אשר מייצג את המעסיקים  ויוכל לדאוג לאינטרסים של המעסיק.

כיצד עו"ד לייצוג מעסיקים דואג לאינטרסים של העסק או החברה?

עורך דין שמתמחה בייצוג מעסיקים, יכול לאפשר לבעל עסק או בעל חברה אשר אותו הוא מייצג, לנהל נכון את צוות העובדים, לנהוג כלפיהם על פי החוק ולמזער את הסיכונים בתביעות של העובדים. כאשר עורך דין לדיני עבודה מנהל נכון את צוות העובדים, המעסיק יוכל להתעסק בחברה או בבית העסק, כאשר הוא בראש שקט שזכויות עבדיו נשמרים כדין, עובדיו שבעי רצון וכן התפוקה של העובדים אף תגדל. המעסיק יקבל ייעוץ שוטף של עורך דין ייצוג מעסיקים, מה שיגרום למעסיק לדעת את זכויותיו. כאשר מעסיק יודע שהוא מוגן ויש מי ששומר על זכויותיו , הא יכול המשיך לעבוד בראש שקט.

באילו עוד מקרים יש לערב עו"ד המייצג מעסיקים?

על המעסיקים חלים חוקים ותקנות שהם חייבים לעמוד בהם, למשל תקנות בדבר הטרדה מינית בעבודה, היות ואם מעסיק או מעביד לא יפעל על פי תקנות אלה, הוא יהיה חשוף לתביעה בבית הדין הארצי לעבודה, כאשר סכום התביעה יכול להגיע לעשרות ומאות אלפי שקלים. זו הסיבה שיש לערב עורך דין ייצוג מעסיקים, כך שניתן יהיה להקדים תרופה למכה. על המעסיק לאפשר לכלל העובדים גישה נוחה למסירת עדות, במידה וקיים מקרה של הטרד מינית בעבודה ולהפנות את העובדים לגורם מוסמך שמטפל בבעיה זו. עוה"ד שמייצג מעסיקים יכול לייעץ למעסיק ואפילו לנסח עבורו תקנון שיפוזר בין כל העובדים ולמנות את הגורם המוסמך שיטפל  במקרים של הטרדה מינית במקום העבודה. על עוה"ד שמייצג את המעסיק, לדאוג כי הוא פועל לפי חוק באמצעות התקנון ועל פי החוק.

חושדים שאחד העובדים גנב כסף או רכוש מהחברה? מה עושים?

ישנם מעסיקים שנקלעים למצב שבו הם חושדים כי אחד העובדים גנב כסף או רכוש מהחברה או מבית העסק. על פי סעיף 391 לחוק העונשין, גניבה ממעביד, נחשבת לעבירה פלילית  חמורה, והעונש לצידה הוא עד 7 שנות מאסר. על המעסיק לפעול בהקדם ולפנות אל עורך דין ייצוג מעסיקים, על מנת לקבל את  הרכוש או הכסף שנגנב בחזרה וכן לפטר את העובד ללא פיצויי פיטורין. על פי חוק, לא מגיע פיצויי פיטורין לעובד אשר גנב ממקום עבודתו. ראשית, על המעסיק לפנות למשטרה ולהגיש תלונה על העובד, מה שיוכיח, כי הגניבה התרחשה וכן פיצויי העובד נשללו ממנו בשל סיבה זו של הפרת אמון בעובד עקב מעשיו. על המעסיק לזמן את העובד לשימוע כדין, כאשר הוא מבהיר לו כי הוא שולל ממנו את פיצויי הפיטורין. לרוב סכסוך על גניבה ממקום העבודה יתגלגל לתביעות הדדיות, המעסיק יתבע את החזר הכסף או הרכוש שנגנב ממנו והעובד ימשיך לתבוע את פיצויי הפיטורין, זו הסיבה כי ייעוץ עם עו"ד המתמחה בייצוג מעסיקים, יכול לפתור סוגיה זו. כמו כן, גם העברת מידע חסוי ממקום העבודה שולל אף הוא את תשלום פיצויי עובד שפוטר עקב מסירת מידע חסוי ממקום העבודה.

מדוע היום יותר מתמיד קיים צורך בעו"ד המייצג מעסיקים?

היום, הרבה עובדים מודעים היטב לזכויותיהם על פי חוק והם די ערים להפרות מצד המעסיק, הרבה בזכות המידע הזמין ברחבי רשת האינטרנט. זו הסיבה, כי קיימת חשיבות רבה בנוכחות עורך דין ייצוג מעסיקים. אם ישנו משא ומתן שמתנהל באמצעות עורך דין דיני עבודהעורך דין דיני עבודה, המעסיק יהיה מוגן, במיוחד אם ישנן מחלוקות בין העובדים למעסיק. יש לבחור נכון עורך דין שמייצג מעסיקים ועוסק שנים בתחום זה.

עובד הגיש תביעה כנגדכם? תנו לנו להתמודד ולהוביל אתכם להליך נכון וראוי מול בית הדין על מנת להתגונן בפני ההליכים המשפטיים. צרו קשר עוד היום עם עורך דין דיני עבודה לייעוץ ללא התחייבות >>> 052-977-3330

* אין לראות באמור לעיל משום ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי, אלא יש לראות בכתוב הסבר כללי בלבד ומומלץ להתייעץ עם עורך דין. קראו עוד בתקנון האתר.

התקשרו עכשיו לעורך דין
052-977-3330

תוכן עניינים

לייעוץ משפטי ותיאום פגישה אישית
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאמרים נוספים
תחומי עיסוק
עקבו אחרינו
מחפשים עורך דין דיני עבודה לייצוג משפטי?
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
עורך דין דיני עבודה
עקבו אחרינו ברשתות
פרטי התקשרות
153-53-3314144
שאול המלך 35, תל אביב
לייעוץ משפטי ותיאום פגישה אישית
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו