תקנון האתר ותנאי שימוש

האתר EMPLAWYER.CO.IL וכל המידע המצוי הינו מידע כללי בלבד ואין לראות במידע זה יעוץ משפטי. כתובת האתר: WWW.EMPLAWYER.CO.IL

המשתמש באתר (להלן: "המשתמש") מצהיר  בזאת כי ידוע לו שכל המידע הנמצא באתר וכל התוכן האמור בו אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי או נקיטת הליכים משפטיים או להימנעות מהם.

המשתמש מחויב לבדוק כל המלצה או מידע המצוי באתר, והמשתמש אינו רשאי להסתמך עליו או להעבירו לצד שלישי.

מנהל האתר עושה כל שעל ידו על מנת לוודא כי האתר תקין וכן בודק את איכות התוכן באתר מהימנותו של המידע והתוכן הכלולים באתר.

מנהל האתר ו/או מי מטעמו אינו מתחייב לעדכן את המידע המצוי באתר מיד לאחר קבלת שינויים ועל כן, שכל העושה שימוש בתוכן האתר הינו באחריות המשתמש בלבד.

אין לראות במידע המסופק באמצעות האתר משום מתן התחייבות ו/או מצג כלשהם ו/או מתן שירותים משפטיים ו/או יצירת יחסי עורך דין – לקוח, בין אם במפורש, מכללא או מכוח כל דין, כלפי המשתמש ו/או צדדיים שלישיים.

המשתמש במידע המצוי באתר מצהיר, כי ידוע לו שבכל מקרה, יש לבחון כל מקרה לנסיבותיו המיוחדות וכי עליו לפנות לעו"ד המתאים למקרה לצורך התייעצות מפורטת ומקצועית יותר.

בנוסף, אין באמור באתר משום הצעה, שידול או ייעוץ משפטי או קשירת קשר עסקי ו/או יצירת יחסי עורך דין – לקוח.

מנהל האתר ו/או מי מטעמו לא יישאו בכל אחריות לכל נזק ישיר ו/או עקיף מכל מין וסוג שהוא אשר יגרם ו/או עלול להיגרם בגין שימוש באתר אינטרנט זה.

המשתמש מצהיר כי הינו מוותר בזה על כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כנגד מנהל האתר ו/או מי מטעמו בכל הנוגע לשימוש ע"י אותו משתמש בתוכן ו/או במידע הקיים ו/או שיהיה באתר גם בעתיד.

מנהל האתר לא יהא אחראי בשל פעילות כלשהי המבוצעת על ידי המשתמש או על ידי משתמש שאינו חוקי באתר.

המשתמש מתחייב שלא לעשות שימוש באתר שלא למטרה שלשמה הוקם או למטרה לא חוקית או אסורה על פי ההסכם.

המשתמש באתר מסכים ומתחייב לשפות ולפצות את מנהל האתר ו/או כל גוף הקשור אליו, כנגד כל תביעה, דרישה והוצאה, לרבות שכ"ט עו"ד, הנובעים מכל שימוש שיעשה המשתמש באתר בניגוד לתנאי השימוש.

האתר מכיל בנוסף גם קישורים לאתרי אינטרנט של צדדים שלישיים (כולם להלן: "צדדים שלישיים"). צדדים שלישיים אלה ניתנים אך ורק לשם הנוחות ו/או המידע הכללי ולא כהמלצה של עוה"ד לגבי תוכנם של צדדים שלישיים אלה. מנהל האתר אינו מייצג אף צד שלישי ואינו אחראי לנכונות, הדיוק או האיכות של כל תוכן, שירות או יישום של צדדים שלישיים.

מנהל האתר יעשה כל מאמץ סביר כדי להגן על פרטי המשמש ופרטיותו בהתאם למדיניות הפרטיות המופיעה באתר. ואולם, חשוב להבהיר כי לא ניתן להבטיח הגנה מלאה על פרטים אלו. בנסיבות אלה, המשתמש פוטר בזה את בעלי האתר ו/או מפעיליו ו/או מי מטעמם מכל אחריות לכל פגיעה או נזק ישיר או עקיף, כספי או אחר, שיגרם למשתמש כתוצאה מדליפת פרטים אלה.

כל סכסוך, מחלוקת או שאלה משפטית בקשר לתקנון ולתנאי השימוש באתר זה יתבררו בערכאה השיפוטית המוסמכת במחוז תל אביב – יפו בלבד.

האמור בתנאי שימוש זה נכתב בלשון זכר לשם הנוחות בלבד. עצם השימוש באתר כפוף לכל האמור לעיל ייחשב כהסכמה לאמור לעיל.

.

עקבו אחרינו ברשתות
פרטי התקשרות
153-53-3314144
שאול המלך 35, תל אביב

לייעוץ משפטי ותיאום פגישה אישית

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

פרטי התקשרות

153-53-3314144​

השאירו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

שדרות שאול המלך 35, תל אביב

עקבו אחרינו ברשתות
פרטי התקשרות
153-53-3314144
שאול המלך 35, תל אביב

לייעוץ משפטי ותיאום פגישה אישית

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו